Viszlát Byanca Brightmore, helló Byanca Brightmore

Igen, ez most kapott címet, mert azt hiszem a legfontosabb bejegyzések közé tartozik.
Az elmúlt hónapokban elég gyatra viselkedést produkáltam. Példának okáért: "Egy értékrendjét vesztett, fellengzős, felszínes, makacs lány lettél. Hiányzik a RÉGI Byanca." Nos, aki már ilyennek "ismert meg", az valószínűleg nem veszi észre ennek a súlyát, viszont sajnálom, ha valaki régebb óta ismert, és nem tűnik fel neki. Mert szerintem ezt nevezik úgy, hogy valaki ismer. Látja, ha változol, és a fejedhez vágja ha kell. Ezt köszönöm. Szeretnék bocsánatot kérni azoktól, akiknek csalódást okoztam, vagy bármiféle problémát ezzel, valamint szeretnék biztosítani mindenkit, akit érdekel: visszatértem. Mert nekem is hiányzik az, aki voltam, ahogy viselkedtem. Helyre szeretnék hozni mindent. Rég nem égett bennem ilyen vágy és elszántság, úgyhogy hajrá. :)
"Ki segít, hogy életünkkel tisztelegjünk a szeretet előtt? Ki küld ránk szörnyeket azt énekelve, hogy sose halunk meg? Ki tanít meg rá mi a valódi, és mi a nevetséges hazugság? Ki dönti el miért élünk, és miért halunk meg? Ki láncol le minket, és ki őrzi szabadságunk kulcsát? Mi magunk. Megvan minden fegyvered a harchoz. Hát küzdj!"

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése