Életem házában csak társbérlő a boldogság,
Hanyag és rendetlen, számára nem létezik pontosság.
Megfognám és kivágnám, minden érzelemmel együtt,
Itt nem létezik bíróság, hazudna minden egyes esküdt.
A felejtés is távol jár, álmom minden perce téves,
Hazugságok kacagnak, az ég is már csak szürkén kékes.
Felvillan még néha a Nap, keserűen nyel egy nagyot,
Rápillant a világra, mit fény és remény nélkül hagyott.
Farkasszemet nézek vele, mozdulatlan küzdelem,
Én a romok között írok, ő az égről küzd velem.
Fátylat borít az emberekre, viszonzatlan volt románca,
Ereszkedik, felém lépdel, felcsörren a szívek lánca.
Felhabzanak a tengerek, megfeszülnek idegszálak,
Lelkek harcos vikingjei, szépen csendben partra szálnak.
Átokverte kanyonban a halál csendjét dallam váltja,
Közeleg a Nap, szívem lassú hangja várja.
Megszólít végül, beleremeg föld és ég is,
Szívem lassú üteme töretlen, s én állom mégis.
Felkarolja lelkek ezrét, újra engem szólít mélyen,
Írok tovább s suttogom, engem hagyjon kérem szépen.
Elindul hát a boldogsággal, az égen is túl várnak rájuk,
Elkövettünk mind száz hibát, talán egyszer meg is bánjuk.
Itt maradt nekem a rom, papír és tinta,
Az egyetlen mi lelkemnek, a víg életet nyitja.
Feketébe borult az ég, újra csendes minden folyam,
Több gonoszság idelent, csakis lapjaimon fogan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése