egy szörnyeteg idebent,
nem tűr meg idegent.

Mai briliáns alkotásom, mikre nem képes az unalom ugyebár. Meg az ecset egy kis festékkel. Egy sárkányt akar ábrázolni, jelképezve a "belső szörnyeteget", aki épp egy csókolózó párt fogyaszt el ebédre. Tökéletesen kimutatja a mostani érzéseimet mindenféle szerelmi dologról. Tökéletesen elegem van abból, hogy "szeretlek, de most nem lehetünk együtt.. majd máskor.. igen, később biztosan.." blabla. Elég sok ígéretet kaptam már, és azt hiszem elértem azt is, hogy nincs szükségem rájuk. Nekem tettek és tények kellenek, nem mesék. Bár most egy jó Micimackót megnéznék valakivel.:) Szóval visszatérve a képre, igen, a belső szörny megkajálja a párt. A "remekmű" többi részén található egy "Eat love bitch" és "See you in the hell" felirat is. Továbbá "színeket sír" a szörnyecske. Igen, végül is nem sír, szóval nem könnyek, csak szerintem az a "paca" tök jól néz ki ott. A színes gaznak kinéző virág nem tudom hogy került oda, de nekem az is bejön.
Na szép álmokat! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése