Nos, mivel megint lustálkodtam, íme egy részletes beszámoló a jelenlegi helyzetről. Plusz meg mert unom, hogy 100x el kell mondanom mindenkinek ugyan azt.
Barátság: Rengeteg mindenre rájöttem ezzel kapcsolatban. Túl sok embernek hagytam hogy a barátomnak mutassa magát. Hiába, a szív útjai kifürkészhetetlenek. Hát, én egyenlőre félre teszem ezeket a dolgokat, semmiféle fürkészésben nem szeretnék részt venni, főleg a kamu-barátokból nem kérek. Köszönöm.
Szerelem: Nincs rá szükségem. Volt, örültem, fájt, vége van. Nem kérek sem szerelmet, sem kapcsolatot. Persze néha belegondolok, hogy milyen jó lenne ha, de nem. Elegem van, hogy ott az a "ha", és nem mondhatom hogy "igen, most jó". Amíg meg nem találok olyat, aki megfelel, és én is neki minden kifogás nélkül, megy a "sodródás". Amennyiben ez valakinek nem tetszik, sajnálom, de nincs szükségem kioktatásra sem. Senkitől.
Költözés: Nem költöznék vissza senki és semmi miatt. Jó döntésnek tartom, hogy eljöttem, az elkövetkező 2évben nem tervezek ezen változtatni. Erről a témáról ennyit.
Minden más: Kb boldog vagyok. Hiányoznak a barátaim, de febr. 19én megyek mo-ra. Páran megkérdőjelezték, hogy önmagam vagyok e mostanában. Igen, az vagyok, attól, hogy néhány dologban megváltozom/változtam, ugyanúgy Byanca maradtam, nem más. A változás pedig abszolút szándékos, nem befolyásolt senki. Néhányan a tetoválások miatt baszogatnak. Leszögezném, hogy ez még mindig az én testem, úgy "baszom el", ahogy akarom, aki pedig nem érti meg, hogy ezeknek jelentése van, megint csak tudom sajnálni. Nem fogtok lebeszélni ilyen téren semmiről.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése